חנוכת מרכז ההפעלה בחירום במתחם בית החולים הממוגן במרכז הרפואי "העמק"

במרכז הרפואי "העמק" מקבוצת 'כללית' חנכנו בשעה טובה מרכז ההפעלה בחירום במתחם בית החולים הממוגן, תרומת הקרן לידידות מיסודו של הרב אקשטיין ז"ל. אירוע חנוכת המרכז הממוגן התקיים במעמד מנהל במרכז הרפואי "העמק ד"ר מאור ממן, נשיאת הקרן לידידות הגב' יעל אקשטיין, מנהל מחלקת חירום ובטחון בקרן לידידות מר ספואן מריח ובהשתתפות הנהלת המרכז הרפואי, מנהלי מחלקות ויחידות וידידי המרכז הרפואי "העמק".

במסגרת תרומה של הקרן לידידות הוקם במרכז הרפואי "העמק" בית חולים חירום ממוגן בבניין 4 שכולל 100 עמדות טיפול ממוגנות. היום, נחנכה תוספת משמעותית לתשתיות החירום של בית החולים, עם חנוכתו של מתחם מרכז ההפעלה בחירום הממוגן שהוקם בקומה 1- בבניין זה.

לדברי מנהל המרכז הרפואי "העמק" ד"ר מאור ממן, "הקרן לידידות מלווה את המרכז הרפואי 'העמק' כבר למעלה מעשור, ובזכות תרומות משמעותיות שגייסה הקרן לטובת תשתיות שעת החירום, כבר עם פרוץ מלחמת 'חרבות ברזל' התחלנו להפעיל את המתחם הממוגן. אתר מרכז ההפעלה בחירום הממוגן שאנו חונכים היום הוא תוספת חשובה שתאפשר לכל יחידות המנהלה לשעת חירום לעבוד ברציפות 24/7 במתחם החמ"ל הממוגן ולנהל את בית החולים במתווה של לחימה בזירה צפונית ותחת האיום רקטי".

נשיאת הקרן לידידות הגב' יעל אקשטיין ציינה כי " הקרן לידידות שמה לה למטרה לחזק את בתי החולים בצפון ובדרום הארץ, בעיקר בהיבט של חיזוק המוכנות שלהם למצבי חירום. בימים אלה, אנו רואים באופן מיוחד את החשיבות העצומה של מתחמים ממוגנים בבתי החולים המאפשרים להם להמשיך לתפקד בצורה מיטבית בזמני מלחמה וטילים על העורף. זו זכות גדולה עבורנו להיות כאן עם שותפנו בית חולים "העמק" ולחנוך את מרכז ההפעלה בחירום שכבר משמש את הנהלת המרכז בניהול המלחמה ואנו מצפים לפרויקטים משותפים בהמשך."

בדברים שנשא ד"ר ממן באירוע החנוכה סיפר כי בזכות תרומה משמעותית נוספת של הקרן לידידות, יפתח בעוד כשבועיים מתחם ממוגן נוסף בקומת החניון התת-קרקעי של הבניין האונקולוגי החדש "בית שולמית", ובו תוספת של 50 עמדות טיפול ממוגנות באופן מלא. "תשתיות החירום שלנו זכו לשדרוג משמעותי בזכות הפעילות החשובה והמבורכת של הקרן לידידות ששמה לה למטרה לחזק את תשתיות החירום בישראל", אמר ד"ר ממ

תרומה התנדבות