8,750 חיילים בודדים וחיילים זכאי תשמ"ש יקבלו שי מיוחד לחג הפסח

תווי שי בסך 500 ₪ לרכישת ביגוד ומזון לחג עבור החיילים הזכאים. הפרוייקט, בהיקף למעלה מ-4 מיליון ₪, תרומת "הקרן לידידות" בשיתוף "יחד למען החייל" וצה"ל

לקראת חג הפסח , ובשיאו של המשבר הכלכלי בעקבות מגפת הקורונה, תעניק הקרן לידידות מיסודו של הרב יחיאל אקשטיין ז"ל, בשיתוף ארגון 'יחד למען החייל' וצה"ל תווי קנייה- "תו הזהב" של רשת "שופרסל" בשווי 500 ש"ח לכ-8,750 חיילים בודדים וחיילים זכאי תשלומי משפחה.

התווים נועדו להקל על החיילים לקראת החג, ולאחר מספר חודשים של משבר קורונה,  ברכישת מזון, הלבשה, הנעלה, ספורט מוצרי חשמל ועוד, בהתאם לצרכיהם. את "תו הזהב" הייעודי ניתן לממש בסניפי רשת "שופרסל" ברחבי הארץ, בכ- 90 חנויות ורשתות מתחומים שונים ובמגוון מסעדות. ניתן יהיה לממש את התווים גם ברשת "כוורת" הפרוסה בכל בסיסי צה"ל וגם ברכישה מקוונת באתר "שופרסל אונליין" ובמגוון אתרים של רשתות נוספות.

יעל אקשטיין, נשיאת הקרן לידידות העניקה לחיילים בודדים המשרתים בגדוד נשר את התו ואמרה: "צה"ל הוא צבא העם וככזה הוא אינו חסין מהתמודדות עם האתגרים החברתיים המאפיינים את ישראל. בצה"ל משרתים בכל שנה אלפי חיילים המגיעים ממשפחות מעוטות הכנסה ועוד אלפי חיילים בודדים שהגיעו ארצה לשרת בצה"ל לבדם. הקרן לידידות פיתחה יחד עם הצבא ושותפים כגון ארגון FIDF ו"יחד למען החייל", סדרת מענים ייחודיים שדרכם זוכים חיילים וחיילות לקבל סיוע במאמץ לאפשר להם לשרת בראש שקט".

תרומה התנדבות